Sider

onsdag 21. april 2010

Shopping?

Onsdag? Ja, hva dag er nå det? En helt vanlig anminnelig dag. Været her i Stavanger er skikkelig innevær; grålig med litt yring. Jeg personlig synes det er gøy å være ute når det er slike regndager, og jeg føler meg så "fresh". Ikke minst så elsker jo hundene mine allslags vær, det eneste minuset er den våte pelsen de får.

Jeg har bestemt meg for å shoppe (selv om økonomien egentlig ikke er så snill med meg for tiden), og har veldig lyst å kjøpe meg lerret. Historien rundt dette er at jeg kan aldri gå ut døren å si til han hjemme, "jeg stikker ut for å handle lerret", for da rister han på hodet å blir oppgitt når jeg kommer hjem med mer enn 2-3 bæreposer. Kommer jeg hjem og roper i dørkarmen: "Kan du komme å hjelpe meg å bære opp fra bilen?" (Ja, det pleier som regel å skje når jeg nettopp har fått lønn.. som sikkert er likt hos alle andre). Så kan jeg ikke regne med noe hjelp, da jeg får leksa om at det er jeg som har handlet og jeg må da selv greie å fikse meg til "mål". Jeg med mine små macho armer må gjerne gå 10 ganger, mens Stig gjerne hadde greid det på 4 ganger - altså spart myyye mer tid (selv om det da går myyye mer tid til shoppingen). Det morsomste er å se at naboene står over rekkverk og måper for å få med seg dette showet. Men jaaada, han er jo snill for det om. Jeg har funnet ut at det nye trikset er å dra han med meg på shopping å få han litt engasjert i det jeg holder på me, da har han ikke annet valg enn å hjelpe meg å bære. Du skjønner, vi damer tenker mer gjennomført!


Ha en fortryllende onsdag dere der ute
Klem Christine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar