Sider

søndag 25. april 2010

Preikestolen

Ja! Jeg har nå offisielt mestret preikestolen i år, og må si at det var en god trenings-dag. Det var lørdag og solen skinnte, alle hundene var med og vi var der så å si hele dagen. Reiste opp rundt 1 og var ikke hjemme før 7 ca. Min bestevenninne, Sara, og hennes type, Andreas, var også med oss - med sin lille chihuahua Nero. Det ble utrolig mange flotte bilder, så jeg sliter litt med å velge ut de beste. Tenkte å få noen av de bra bildene opp på veggen hjemme. Verken Gambler, Pippi og Nero hadde problemer med å mestre seg både opp og ned fra preikestolen. Men Emil derimot ble trøtt når vi hadde gått 2/3 av turen oppover.
Gikk forbi en dame som syntes sååå synd på disse små hundene vi hadde med oss og sa: "Herregud, de kan jo knekke bena". Jeg kommenterte tilbake: "Ehh, knekke bena? Nei." Hun: "Jo, faktisk så kan de det". Slike mennesker som tror at en liten hund ikke er en hund, må bare tro om igjen. En hund er en hund uansett størrelse, og hva pokker vet vel hun om jeg skulle dra dem med helt til topps eller ikke? Om jeg ender opp med å bære dem for de blir slitne eller skadet? Hva med dem som går opp til preikestolen i pumps. Herregud, hundene har godt av å gå i ujevnt terreng og bruke det kroppen deres er laget til. Selv om det er både pomeranian og chihuahua, så skal de ikke puttes i veska å dulles med! Aaargh, kjenner jeg blir så irritert på slike mennesker, som ikke har grunn til å uttale seg da de ikke vet noe bedre!






Klem Christine

2 kommentarer:

  1. Jeg hadde det kjempe kjekt på Preikestolen, endelig fikk jeg en følelse av at sommeren har begynnt å komme. Gleder meg allerede til neste tur me hundene og kjærestene våre!

    SvarSlett
  2. Været blir bare bedre og bedre med tiden. Skal bli godt å sitte i hagen hele dagen og grille med musikk.

    SvarSlett