Sider

torsdag 22. april 2010

Maling og vin

Etter flere diskusjoner med meg selv om hva jeg skal finne på i går mens min kjære var på fashion showet sitt, fant jeg ut nok en gang at det måtte bli shopping (overrasket?), og så hjem å trylle om de nye tingene mine til min stil.. Det ble faktisk en ganske kjekk dag selv om jeg kun hadde hundene med meg. De drev med sin lek på gulvet og jeg satt i sofaen å malte. Hadde min samboer funnet ut at jeg satt i skinnsofaen å malte så hadde han revet meg i filler - så flaks for meg at det ikke ble noe søling. Ikke en dråpe på sofaen, mens mine klær derimot - haha, nok et syn. Meg og malekosten er bestevenner, og det kan folk se tydelig. Jeg må benytte meg av komfort når han er borte! Blir liksom litt lei av å sitte på gulvet med 10-12 puter rundt deg over alt, og du greier bare ikke å finne deg til rette uansett hvor mye du vrir å vender på deg.
Inspirert av Ida sitt fantastiske underverk.


Jeg kjøpte en APA oppbareingsboks fra IKEA til 129,- og bestemte meg for å male den pastell rosa og få noe tapet på de hvite sidene.
Den ekstreme makeoveren:

Klem Christine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar