Sider

tirsdag 27. april 2010

Bursdagsgave til mann?

Erk, nå er det snart min kjære sin bursdag og jeg har ingen anelse på hva jeg skal gi til ham eller gjøre for ham. Det er jo så mye lettere for mennene å kjøpe til oss damer, da vi er fæle på å fortelle hva vi vil ha. Min samboer sier hele tiden: "Hva er det du ikke vil ha, Christine?". Og det er helt sant det: Jeg vil ha så masse at det kan faktisk virke som om jeg vil ha alt. Men jeg liker å dele med meg hva jeg vil ha, i håp om at han hører etter og dukker opp med noe som er på ønskelisten min en dag jeg har gjort meg fortjent til det. Mye bedre å få noe vi ønsker oss enn noe vi overhode ikke kunne tenkt oss. For jeg har nesten ikke samvittighet til å levere/bytte noe som min kjære har kjøpt til meg.


Hva kan jeg kjøpe?
Trenger virkelig tips!

Klem Christine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar