Sider

tirsdag 2. november 2010

Bloggstopp?

Og hva har skjedd?

Joda, jeg skal fortelle dere... Jeg har rett å slett "glemt" ut hele bloggen!

Noe jeg lover ikke skal skje igjen, eller, jeg skal i hvertfall prøve. Men uansett, det har ikke skjedd så mye nytt, så dere har absolutt ikke gått glipp av noe. Livet mitt består for det meste av shopping, venner, hundene, trening osv.

Nå har vi stillt klokken 1 time tilbake, og det er mørkt både til jobb og hjem fra jobb. Skikkelig deprimerende. Men vi får trøste oss med at det ikke er slikt hele året. Jeg er virkelig ikke glad i høsten. Kunne jeg valgt, hadde jeg mest sannsynlig nå ligget under dyna og varmet meg med en kopp kakkao med krem og sjokolade. Men desverre, så må jeg faktisk duge til noe i løpet av en dag, så jobb blir det!



Jeg savner virkelig sommeren, og det tror jeg Pippi også gjør.


1 kommentar:

  1. Vet du hva, dette hadde jeg aldri trodd. Jeg regnet med at du ikke kom til å blogge igjen. Så nå er jeg døds glad for å lese at du faktisk ikke skal stoppe opp igjen :D Welcome back! Gleder meg til å følge med videre på det du skriver om.

    Hugs!

    PS. DØDS SØTT bilde av Pippi!

    SvarSlett